The Greatest Guide To تولیدی کیف

Wiki Article

کارگاه های با تجربه و معروف هرگز با بدقولی و کیفیت پایین اجناس تولیدی، سابقه ی طولانی خود را از بین نمی برند.

دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که با تعداد زیادی از فروشگاه‌های مبلمان و سرویس‌های چوب متنوع پر شده است. تنوع مبلمان و سرویس چوب‌هایی که در این خیابان می‌بینید آنقدر زیاد هست که بتواند ساعت‌ها وقت شما را برای انتخاب کردن به خودش اختصاص دهد.

در خیابان گاندی چند پارچه فروشی بزرگ و یک بزازی مجهز به چشم می‌خورد. اگر اهل خرید پارچه باشید، احتمالاً اسم برند عادل را می‌شناسید. در این خیابان چند پارچه فروشی به نام عادل، عادل اصل و… وجود دارد که تشخیص دادن اصلی بودن یا نبودن آن واقعاً کار هر کسی نیست!

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پس با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید به ظرف more info مورد نظرتان خواهید رسید. خیالتان راحت باشد که حتماً با دست پر و جیب خالی از میدان شوش به خانه برمی‌گردید.

دریاچه های تار و هویر

فاطمه محمدی ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ سلام خوب بود لطف کنید بیشتر راهنمایی کنید وقمیمت ها رابنویسید باتشکر ازخرمآباد

بعد از بازار مولوی، خیابان زرتشت هم یکی از بهترین مراکز خرید پارچه در تهران است. اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی برای شماست.

اما از نظر تنوع کالا و برندهای معتبر خیالتان را راحت می‌کند.

ارگ سنتر علاوه بر قسمت تجاری، دارای فودکورت، کافه و رستوران، شهربازی، روف گاردن، شهر کتاب و آمفی تئاتر می باشد.

برای خرید پارچه در عبدل آباد هم می‌توانید از روی طاقه‌هایی که در مغازه‌ها قرار دارد، جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی پارچه‌های کیلویی که برای دوخت دستمال و دستگیره مورد استفاده قرار می‌گیرد را هم در این بازار پیدا خواهید کرد.

عمده فروشی های لباس مردانه مثل پخش عمده پوشاک آریا و پوشاک نیک در تهران است.

معتبرترین برندهای فرش ایرانی مثل فرش زمرد مشهد، ستاره کویر، خاطره، فرهی، نگین، ستاره طلایی دلیجان و مهستان را می‌توانید در این بازار ببینید. پس قطعاً خرید خوبی را در بازار هفت تیر تجربه خواهید کرد.

Report this wiki page